Blog Widget by LinkWithin

TESTIMONI KEJAYAAN USAHAWAN SAP -2

>> Saturday, April 10, 2010

Salam 2010...

Sungguh berbeza kehidupan saya melangkah ke tahun baru kali ini…

Tiada niat nak menunjuk, sekadar berkongsi kejayaan sebagai pembakar semangat…
Bulan Dec-2009 (iaitu bulan kesepuloh saya di dalam bisnes ini), saya dah capai semua di "Hall-of-Fame" bisnes ini bermula dgn:
'Top Sponsor',
'Top Income Earner',
'Elite Club',
'Millionaire Club' & terbaru 'Crown Manager', manakala
pendapatan saya pula mencapai 'RM 6 Angka Sebulan'.

Saya juga telah melahirkan BERPULOH-PULOH orang di bawah rangkaian saya, berpendapatan 5 ANGKA SEBULAN & SEORANG MILLIONAIRE EARNER, hanya dalam masa beberapa bulan sahaja.

Semuanya dengan KEKUATAN HEBAT program ini - PRODUK, BIZ PLAN, SYARIKAT, KUMPULAN, dan SISTEM.

Looking forward tahun 2010 yang pasti mengubah kehidupan ramai lagi insan...
Insan yang menyambut peluang ini. Ayuh bangkitlah, ubah kehidupan anda!

~Ikhlas, Pn Jah

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP